Upozornění AKCE Ceny obuvi platné pouze do 31.12.24....Příjem objednávek do 15.12.24 objednávky přijaté později budou postupně vyřizovány od 06.01.2025....Novinka skladem obuv SHARK - šedočerná. Zimní kotníková obuv. Nově možnost přihlášení přes Seznam v objednávce.

Jak nakupovat

Ke stažení

TABULKA VELIKOSTÍ OBUVI

Převodní tabulka velikostí

v případě, že dle tabulky nezjistíte přesně velikost můžete:
-  změřit délku chodidla /druhý řádek v tabulce/
-  vytisknout obrys stélky níže


OBRYSY STÉLEK - lze vystisknout a porovnat s chodidlem:

Prestige klasik, kotníkové, semišové (šířka G)
Prestige sport, denim, letní a dospělé velikosti zeber (šířka H)
Dětské Prestige (šířka G)
Dětské Prestige Zebra (šířka G/H)

 

VÝBĚR DĚTSKÉ OBUVI

Jak vybírat dětskou obuv 
Jak poznáme zdravotně nezávadnou dětskou obuv 
Základní předpoklady pro nákup správně padnoucí obuvi

 

CERTIFIKÁTY OBUVI

Certifikát 2023 EU prohlášeni o shodě

Certifikát pracovní obuvi PRESTIGE šíře G a H 2021
Certifikát Prestige Togo

Certifikát_PRESTIGE_SPORT_ESD

Certifikát Žirafa 2016
 

NÁVOD NA ÚDRŽBU OBUVI

Záruční list + návod na údržbu obuvi

V příp. úpravy objednávky po odeslání  - napište mail.

 

Doprava a platba

Doručujeme PPL a Českou poštou

Více párů stejné poštovné.

ČR 

 PPL
 cena 
 - platba předem převodem, nebo QR platba
 99,-129,- Kč
 - platba v hotovosti při převzetí (dobírka)
 99,-129,- Kč
 
 Česká pošta
cena   
 - platba předem převodem, nebo QR platba
 120,-99, -77,-Kč
 - platba v hotovosti při převzetí (dobírka)
 120,-99,-77,- Kč
 

 
Způsob platby

- dobírkou  zdarma
- platba předem bankovním převodem  zdarma
- hotově  zdarma

 

 

Údržba obuvi
Použité materiály
Obuv je vyrobena, dle tradičních českých obuvnických standardů zaručujících zdravotní nezávadnost, z materiálů testovaných v certifikovaných zkušebnách.
Vrchový materiál - povrstvená useň (opatřená tenkou vrstvou polyuretanové fólie pro delší životnost svršku), velurová štípenka (vlas. useň)Podšívka - textilPodešev - polyuretan
Ošetřování a údržba obuvi:
Životnost obuvi závisí na jejím správném udržování a ošetřování. Obuv často střídejte, zejména ve vlhkém prostředí.

  • nečistoty omývejte slabým mýdlovým roztokem, otřete do sucha a použijte prostředek určený k ošetření
    a impregnaci vrchového materiálu

  • vlasovou useň ošetřujte pryžovým nebo silonovým kartáčkem a přípravky, které jsou určené pro vlasové usně. Tyto přípravky oživují barvu,
    mohou být barevné nebo
    bezbarvé. Důležité je ošetření vlasových usní vhodnou impregnací ve spray, zvyšující odolnost proti vodě.
    Tyto usně nikdy nekrémujte!
  • podešev doporučujeme čistit vlhkým hadříkem a nášlapnou část kartáčkem
  • obuv obouvejte rozvázanou a používejte obouvací lžíci, aby se nepolámala patní část
  • obuv je nutné nechat po každém použití důkladně vyschnout a vyvětrat.
    I po krátkém
    použití dochází ke zvlhnutí vnitřní části obuvi vlivem pocení nohou.
  • vyvarujte se rozmáčení obuvi, které poškozuje vzhled, deformuje tvar a zkracuje životnost materiálu,
    usňová obuv s konfekčním šitím není vodotěsná
  • promáčenou obuv vycpěte novinami a postupně vysoušejte při pokojové teplotě, mimo dosah tepelného zdroje
  • obuv nikdy neperte
  • pro ošetřování obuvi v žádném případě nepoužívejte rozpouštědla ani jiné podobné látky (např. aceton, líh)
 

Podrobný návod

Výměna, vrácení, reklamace
 
Výměna - nevyhovující velikost, vzor
Nepoužitou obuv vám do 30 dní vyměníme za jinou velikost či vzor.   /Zašlete Českou poštou anebo PPL - NEPOSILAT Zasilkovnou/./
  • nepoužitou obuv s originálním obalem zabalte a balíček odešlete na naši adresu  /Zarámí 4085, Zlin 76001/
  • k této uveďte číslo objednávky a za který vzor, velikost ji chcete vyměnit. Následně Vám pošleme nový pár

 
Vrácená obuv bez udání důvodu a odstoupení od kupní smlouvy
  • nepoužitou obuv můžete vrátit do 30 dnů      /Zašlete Českou poštou anebo PPL - NEPOSILAT Zasilkovnou./
  • obuv s originalním obalem zabalte, uveďte číslo objednávky a číslo bankovního účtu
  • zašlete na naši adresu /Zarámí 4085,Zlin 76001/, peníze za zboží Vám zašleme zpět na Váš bankovní účet
 
Vyřízení reklamace obuvi

  • reklamační podmínky výrobce Moleda
    v případě, že splnujete reklamacni podminky výrobce Moleda      /Zašlete Českou poštou anebo PPL - NEPOSILAT Zásilkovnou./
    napište do reklamace číslo objednávky, připište jakou vadu reklamujete, dle možností zkuste označit, dále adresu, telefon
  • nezapomeňte zaslat zboží řádně vyčištěné, vysušené a dle zásad obecné hygieny.
  • obuv zašlete na naši adresu /Zarámí 4085,Zlin 76001/ a my reklamaci vyřídíme


Adresa pro zaslání výměny, vrácení a reklamace:

Obuv zašlete na naši adresu:

Jindřich Palisa, Zarámí 4085, Zlín 76001. Pro přepravní službu k zásilce uveďte tel. 736 775 367 / !! Nevolejte !! /

/k obuvi možno též přiložit kopii faktury a napsat co požadujete - fakturu naleznete také v mailu -vytisknete/